2017 - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu 2017 - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu

2017

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 April 2017 | Spanje, Isla de Lanzarote

Als je je het mij vraagt was dit een heel goed begin van 2017. Ik
begon het nieuwe jaar op Lanzarote en ik ben hier nog tot en met april.

Zoals alle dagen hier bestaat het voornamelijk uit werken, op donderdag avond doe iknu een show op het andere Blue Sea hotel. We maken de show zelf en het bestaat voornamelijk uit dansen en playbacken. Ook breng ik mijn tijd veel door in de sportschool, elke dag heb ik pauze van 5 tot en met 9 uur. In deze tijd ga ik elke dag naar de sportschool.

Het is nu eind januari en mijn vader is een weekje langs geweest, hij verbleef in een hotel dicht bij mijn hotel. Ik heb wat extra uurtjes vrij gekregen om tijd met hem te besteden.

Dag 1 zijn we lekker uit eten geweest, hebben een auto gehuurd voor dag2 en ik heb hem mee genomen naar de bar. Rond een uurtje of 12 zin we naar het hotel gegaan omdat we de volgende dag voerg op moesten om de aut op te halen.

Dag 2. 9 uur in de ochtend en we zitten in de ontbijtzaal, er is zoveel keus en het is allemaal zo lekker dus weten natuurlijk veelste veel. We halen de auto op en als eerst reden we helemaal naar het Noorden.

Mirador Del Rio. Dit is helemaal op de top van een vulkaan en ze hebben in de vulkaan een klein restaurantje gemaakt met uitzicht over Lanzarote. Prachtig om te zien, we hebben hier een uurtje rond gekeken en natuurlijk veel fotos gemaakt.

Jameos del Agua. Eenmaal hier aangekomen parkeren we de auto en we weten niet echt wat er hier te doen is. een grot te zijn waar ze restaurant, een bar en een concert plaats in hebben gebouwd. Je gaat via een trap helemaal naar beneden en komt in een prachtig gedeelte van een grot met een lagoon met een grond van kristallen. We drinken hier een kopje koffie klimmen door de grotten heen en genieten van deze prachtige locatie.

Verslag uit: Spanje, Isla de Lanzarote

Tessa

Actief sinds 06 Maart 2017
Verslag gelezen: 34
Totaal aantal bezoekers 2115

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 13 April 2017

5 maand op stage

Landen bezocht: