Daar ga ik dan. - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan. - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan.

Door: Tessa ter Steege

Blijf op de hoogte en volg Tessa

16 November 2016 | Spanje, Isla de Lanzarote

De dag is aangebroken, ik ga 5 maand op stage naar het buitenland. Mijn vliegtuig vertrekt om 7 uur in de ochtend en om 3 uur snachts word ik opgehaald door mijh vader. Wat een spanning ging er door mij heen. De reis naar het vliegveld verliep soepel, hoe dichterbij we kamen hoe zenuwachtiger ik werd. Geluykkig stond ik er niet alleen voor, Naomi uit mijn klas gaat het zelfde avontuur als mij tegemoet. Op het vliegtuig zocht ik gelijk Naomi op. Bij de incheck namen w afscheid van onze familie. Ik barste nog even in tranen uit maar na uiteindelijk in het vliegtuig gestapt had ik zin om aan het avontuur te beginnen.

Aangekomen in Lanzarote, de wegen van mij en naomi scheiden. Ik ga opzoek naar mn bus en naomi pakt een taxi naar haar hotel. Aangekomen in mijn hotel word ik hartelijk ontvangen. Ik word rond geleid en naar mn appartement gebracht. Ik kreeg de rest van de dag vrij en word uitgenodigd mee uit eten te gaan met mijn baas. Een beter welkom kon ik me niet voor stellen.

De eerste weken die volgen gaan snel en ik leer de activiteiten. Het is een vrij rustig hotel maar dat maakt het er niet minder leuk op. Ik maak al snel veel vrienden hier en voel me snel thuis. Het weer is hier heerlijk en daarom ga ik ook vaak de zee in om te snorkelen of relazen op het strand. OP mijn vrije dag huur ik een auto met robin zodat we door lanzarote kunnen touren, we zien veel verschillende plaatstjes en gaan uiteindelijk naar Tias om de tour door de vulkanen te doen. We hebben prachtig uitzicht hier en ze laten ons zien welke vukanen nog steeds actief zijn.

Zo ver mijn eerste maand!

Ciao

Tessa





Verslag uit: Spanje, Isla de Lanzarote

Tessa

Actief sinds 06 Maart 2017
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 2116

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 13 April 2017

5 maand op stage

Landen bezocht: