Ondertussen in Lanzarote - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu Ondertussen in Lanzarote - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu

Ondertussen in Lanzarote

Blijf op de hoogte en volg Tessa

07 Maart 2017 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hallo allemaal,

Ik ben ondertussen helemaal gewend aan Lanzarote, de tijd gaat zo snel en ik heb al zovteel goeie vrienden gemaakt. Ik zou hier wel kunnen blijven wonen. Natuurlijk ben ik voornamelijk aan het werk maar het voelt totaal niet zo. Het voeld als een super lange leerzmae vakantie. Ik en Naomi hebben al meerdere malen afgesproken en zijn samen Puerto del Carmen in geweest om wat te een en te dirnken, hierdoor is een nieuwe vriendschap ontstaan.

Ik heb kerst en oud en nieuw hier ook mee gemaakt en ik vond het een leuke ervaring. Het was voor mij de eerste keer weg van huis, natuurlijk mis je het thuis wel maar al met al heb ik mij goed weten te vermaken. Eerste kerst dag hebben we de dag gevuld met activiteiten met de kerstman en kerstvrouw ( dat was ik ). We begonnen met het rond lopen over het hotel, hierna konden de kindjes bij de kerstman komen en op de foto en hun tekeningen geven. Als asfluiting ging de kerstman samen met de kinderen lunchen. In de avond begon ik bij het restaurant om iedereen voor het kerst diner een heerlijke sangria aan te bieden en natuurlijk fijne kerst toe te wensen. Om 9 uur ging de bar binnen open, hier hebben we een kerst quiz gedaan en gasten konden mee doen aan de kerst karaoke. Al met al een geslaagde dag. Natuurlijk na het werk vieren ook wij kerst en gaan we met zn allen drankjes doen in Costa Teguise. Tweedde kerst dag was op mijn hotel een vrij normale dag. Activiteiten en in de avond een Bingo en Kerst karaoke.

Oud en nieuw.
Overdag bestond de dag uit de gewoonlijke activiteiten, in de avond begonnen we eerder om voor het diner iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar toe te wensen en een sangria aan te bieden. Om 9 uur ging de bar open we hebben tot en met 12 uur met de gasten gedanst, karaoke gezongen en een quiz gedaan. Vlak voor 12 uur kreeg iedereen 10 druiven, in spanje is het een ritueel om vlak voor het nieuw jaar 10 druiven te eten en dit brengt geluk. klok slag 12 uur aten we allemaal de druiven, wensen elkaar gelukkig nieuw jaar en genoten van het vuurwerk. En niet te vergeten te champagne, proost op 2017!


Verslag uit: Spanje, Isla de Lanzarote

Tessa

Actief sinds 06 Maart 2017
Verslag gelezen: 651
Totaal aantal bezoekers 2112

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 13 April 2017

5 maand op stage

Landen bezocht: